آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سعادت آباد

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سعادت آباد

لوله بازکنی ولیعصر
تخلیه چاه و لوله بازکنی ولیعصر
اکتبر 12, 2019
تخلیه چاه پونک
گاز فاضلاب چیست و در صورت نشت آن چه باید کرد؟
آوریل 19, 2020
لوله بازکنی سعادت آباد

رطوبت حمام در اثر تراکم ایجاد می‌شود و می‌تواند مشکلات مختلفی را به دنبال داشته باشد از جمله ترویج باکتری‌ها، رشد کپک، از بین بردن رنگ دیوار یا کاغذ دیواری و خطرات احتمالی دیگر. انستیتوی ملی بهداشت، اطلاعاتی را در مورد مشکلات بهداشتی نم و رطوبت منتشر کرده است که درباره اثرات منفی آن توضیح داده است. این مشکل در حمام‌های بدون تهویه بیشتر است به ویژه آنهایی که بدون پنجره یا فن هستند. متاسفانه نم و رطوبت یک محرک شایع برای آسم و واکنش‌های آلرژیک است و افراد مبتلا به این بیماری‌ها باید مراقبت باشند که در معرض این مشکلات قرار نگیرند. برای جلوگیری از بروز این مشکلات بهتراست که رطوبت حمام خود را کم کنید. شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه سعادت آباد با استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده، همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات بسیار مدرن یکی از بی‌نظیرترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کارشناسان ما با تشخیص علت رطوبت آن را به بهترین شکل و در کمترین زمان رفع می‌کنند. اما گاهی این مشکل با برخی راهکارهای ساده قابل رفع است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

چه چیزی باعث رطوبت می‌شود؟
رطوبت زمانی اتفاق می‌افتد که هوای گرم و مرطوب (به عنوان مثال بخار) با یک سطح سرد در تماس باشد. سطوح سرد در حمام باعث می‌شوند که هوای گرم به قطرات آب متراکم شوند. در حمام، سطح سرد معمولی شامل پنجره، دیوارها، سقف و آینه است.

چگونه رطوبت موجود در حمام خود را کاهش دهیم؟
شما می‌توانید با داشتن تهویه مناسب و خشک یا با استفاده از روش‌های طبیعی و خرید رطوبت گیر حمام، رطوبت موجود در حمام را کاهش دهید.

۱- از فن استفاده کنید
ابزار شماره یک در کاهش رطوبت حمام، روشن کردن فن در حین دوش گرفتن یا استحمام است. یک فن، رطوبت و هوای مرطوب را از حمام بیرون می‌کشد و آن را به بیرون از خانه تخلیه می‌کند. بهترین توصیه ما این است که فن را قبل از استحمام روشن کنید و بعد از اتمام کار حدود ۲۰ دقیقه روشن بگذارید. فقط حتما فیلترها را مرتبا تمیز کنید زیرا خیلی سریع مسدود می‌شوند.

لوله بازکنی سعادت آباد

۲- پنجره‌ها را باز کنید تا هوا خنک شود
پنجره حمام را بعد از حمام / دوش باز کنید. اگر هوا خیلی سرد نیست، در حال دوش گرفتن پنجره حمام را باز بگذارید. اگر درب را باز می‌کنید با باز کردن پنجره‌ها در سایر اتاق‌های مجاور به سرعت بخشیدن این کار کمک می‌کنید.

۳- برای حمام از دستگاه رطوبت ساز کوچک استفاده کنید
دستگاه رطوبت گیر با کشیدن هوای مرطوب به از بین بردن رطوبت و خشک کردن هوای داخل اتاق کمک می‌کند. رطوبت در دستگاه رطوبت ساز حفظ می‌شود تا زمانی که تخلیه شود. این روش یک روش مؤثر برای کاهش رطوبت در حمام است.

۴- سطوم حمام را پاک کنید
صرف نظر از تعداد نقاط خروج، بدون شک دیوارهای حمام و پرده حمام پس از استحمام با قطرات آب پوشانده می‌شوند. در حالی که این قطرات در نهایت تبخیر می‌شوند، می‌توانید با پاک کردن آن‌ها توسط یک پارچه کهنه روند از بین بردن رطوبت را سرعت ببخشید.

۵- آینه حمام را پاک کنید
مانند دیوارها و کف، مهم است که آینه حمام را نادیده نگیرید. این امر نه تنها به شما کمک می‌کند که بعد از استحمام، چهره تمیز و زیبای خود را ببینید، بلکه از ماندگاری بیشتر رطوبت در حمام جلوگیری می‌کیند. امروزه می‌توانید آینه‌های قابل مقاومت را خریداری کنید که از ایجاد رطوبت جلوگیری می‌کنند.

۶- حمام خود را گرم کنید
رطوبت به سطح سرد احتیاج دارد تا شکل بگیرد، بنابراین سعی کنید حمام خود را قبل از دوش گرفتن گرم کنید تا از ایجاد رطوبت روی دیوارها و سایر سطوح جلوگیری کنید. در زمستان، بخاری‌های کوچک حمام می‌توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند، در حالی که گرمایش زیر زمین نه تنها احساس خوبی دارد بلکه مانع از تشکیل رطوبت در کف می‌شود.