آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
تخلیه چاه و لوله بازکنی ولیعصر

تخلیه چاه و لوله بازکنی ولیعصر

لوله بازکنی ونک
تخلیه چاه و لوله بازکنی ونک
اکتبر 12, 2019
لوله بازکنی سعادت آباد
شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی سعادت آباد
آوریل 19, 2020
لوله بازکنی ولیعصر

مطمئنا همه ما با مشکلاتی همچون گرفتگی لوله‌های فاضلاب، گرفتگی توالت، گرفتگی فاضلاب، بوی فاضلاب و … روبرو شده‌ایم. مشکلاتی که بسیار ناخوشایند هستند و گاهی زندگی روزانه را دچار اختلال می‌کنند در این مواقع تنها کافی است با تخلیه چاه و لوله بازکنی ولیعصر تماس بگیرید و مشکلات خود را به آنها بسپارید. کارشناسان ما با تجهیزات لازم و تجربه کافی مشکلات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع می‌کنند.

تخلیه چاه: تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری است که برای انجام آن به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز است. گاهی به دلیل چربی، پلاستیک، مو و … چاه فاضلاب در فواصل زمانی کوتاه مسدود می‌شود که برای رفع آن باید به نیروهای متخصص مراجعه کرد. گاهی این انسداد به دلیل عوامل طبیعی چون نشت زمین، زمین لرزه و… ایجاد می‌شود اما گاهی به دلیل خطاهای انسانی صورت می‌گیرد.

ترکیدن و نشتی لوله: نشتی لوله یکی از مشکلاتی است که افراد برای رفع آن به تخلیه چاه و لوله بازکنی مراجعه می‌کنند. گاهی افراد متوجه نشتی نمی‌شوند و مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیاری می‌شوند. دقت داشته باشید که راه‌های بسیاری نشان دهنده نشتی لوله‌ها هستند مثلا شما می‎‌توانید قبض آب را چک کنید یا در صورت وجود نم و رطوبت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا علت اصلی ان را تشخیص دهند.

لوله بازکنی: گاهی لوله‌های آشپزخانه، حمام و توالت دچار گرفتگی می‌شوند که باید در اسرع وقت آنها را رفع کنید. برای رفع آن کافی است علت آن را مشخص کنید مثلاً علت اصلی مسدود شدن لوله‌های آشپزخانه ریختن روغن و ضایعات مواد غذایی در سینک آشپزخانه است، علت اصلی مسدود شدن لوله‌های حمام ریختن مو، صابون، چربی و… داخل چاه حمام است و علت مسدو شدن توالت ریختن محصولات زنانه، دستمال توالت، پنبه، نخ دندان و… در داخل چاه است.

لوله بازکنی ولیعصر

رفع بوی فاضلاب: متأسفانه بوی نامطبوع فاضلاب می‌تواند ناشی از عوامل بسیاری باشد، بنابراین بدون بررسی توالت، تشخیص دقیق بوی نامطبوع دشوار است. شایع‌ترین منبع بوی فاضلاب در خانه شل شدن، مسدود شدن و معیوب شدن کانال‌های فاضلاب است. گودال دسترسی فاضلاب اولین مکان برای بررسی است. اما علاوه بر بوی ناخوشایند فاضلاب، متان موجود در گاز فاضلاب نیز خطرناک است. این گاز نه تنها در مقادیر بزرگ قابل اشتعال است، بلکه بخار آن نیز برای تنفس مناسب نیست. این گازها حاوی سولفید هیدروژن می‌باشند که سمی می‌باشد و می‌تواند اثر افسردگی بر سیستم عصبی انسان داشته باشد.

حفر چاه: حفر چاه فاضلاب یکی از روش‌های دفع فاضلاب است که از قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفت، برای این کار باید تجهیزات و تخصص لازم را داشته باشید چون کار بسیار خطرناکی است و با کوچکترین سهل انگاری ممکن است عواقب جبران ناپذیری در انتظارتان باشد.

رفع نم حمام: رفع نم حمام یکی دیگر از مشکلاتی است که افراد بسیاری با آن روبرو هستند. شما می‌توانید این مشکل را با راهکارهایی ساده برطرف کنید مثلا:
پنجره‌ها را باز کنید
یک فن قدرتمند نصب کنید
از گیاهان استفاده کنید
کاشی‌های شکسته را تعمیر کنید
سطوح را با پارچه خشک کنید
لباس را در محیط داخلی حمام خشک کنید
ترکیدگی و نشتی لوله‌ها را بررسی کنید

درصورتی که با اعمال این روش‌ها مشکلتان رفع نشد می‌توانید با همکاران ما در تخلیه چاه و لوله بازکنی ولیعصر تماس بگیرید.