آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
ماشین آلات تخلیه چاه
حفر چاه فاضلاب
حفر چاه فاضلاب
جولای 3, 2019
لوله بازکنی ولنجک
تخلیه چاه و لوله بازکنی ولنجک
اکتبر 12, 2019
ماشین آلات تخلیه چاه

گاهی حفر چاه در سخت‌ترین محیط‌های جهان انجام می‌شود، در این مواقع باید از ماشین آلات پیشرفته استفاده کرد که در این مطلب به آنها اشاره می‌کنیم:

Jackal 4000
این ماشین چند منظوره، فشرده و با قدرت است و کاربر را قادر می‌سازد تا طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های حفاری را در مناطق دشوار و فضای محدود انجام دهد. Jackal 4000 در نسخه‌های ۴ تنی و یا ۶ تنی در دسترس است و تعدادی موتور تا ۳۰۰ اسب بخار دارد که با گزینه‌های EU کاملا سازگار است. مشتری می‌تواند بر اساس نیازهای خود از مجموعه‌ای از سرهای دوار استفاده کند، چه اینکه آنها برنامه‌های کاربردی چند منظوره حفاری انجام دهند یا اینکه برای حفاری‌های سیم کشی یا حفاری آب به یک واحد اختصاصی نیاز داشته باشند.

Jackal 9000
یک حفاری عمیق چند منظوره با ظرفیت ۱۰ هزار کیلوگرم، در یک ساختار سبک و جمع و جور انجام می‌شود. این ماشین آلات برای حفاری چاه آب، اکتشاف مواد معدنی، حفاری ژئوتکنیک و GSHP ایده آل هستند. این ماشین آلات قادر هستند انواع روش‌های حفاری از جمله RC (گردش معکوس)، RAB (انفجار روتاری)، سنگ شکن، الماس سیم کشی سیمانی، SPT، پمپ گرمایش زمین گرمایی و غیره را انجام دهد.

Watertec 9000
قلاب این ماشین ۹ تن ظرفیت دارد. این جرثقیل به خوبی برای چرخش گل و لای، چکش DTH و تکنیک‌های حفاری گردش معکوس به کار می‌رود. این ماشین مجهز به لودر هیدرولیکی، پمپ تزریق فوم و روان کننده روغن درونی می‌باشد. دستگیره لوله آزاد نیاز به جابجایی فیزیکی و دستکاری در میله‌های حفاری را از بین می‌برد.

ماشین آلات تخلیه چاه

Watertec 12.8
ماشین Watertec 12.8 به علت قدرت و اطمینان آن شناخته شده است و ظرفیت بالابری ۱۲،۸۰۰kgf را دارد. این دستگاه برای حفاری‌های عمودی متوسط بسیار قوی و قدرتمند است. این ماشین قادر به چرخش گل و لای، چکش DTH و روش‌های حفاری گردش معکوس است.

Watertec 24
این دستگاه بسیار قوی و قابل اعتماد است و در سخت‌ترین محیط‌های جهان کار می‌کند. این دستگاه از طرف دولت، سازمان‌های غیردولتی، موسسات خیریه و پیمانکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد تا برای آبیاری یا تامین آب در مقیاس بزرگتر حفره‌های بزرگتری ایجاد کنند.

Watertec 40
این ماشین دارای ظرفیت بالابری ۴۰،۰۰۰kgf است و توسط سازمان‌های بزرگ، ادارات دولتی و پیمانکاران خصوصی جهت پروژه‌های حفاری عمیق در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل همچنین قادر به اکثر روش‌های معمول حفاری چاه از جمله حفاری‌های معمولی و حفار‌ی‌های چکشی DTH می‌باشد. زمانی که زمین شناسان به چرخش معکوس نیاز دارند یا زمانی که نیاز به حفاری‌های بسیار بزرگ دارند این مدل همچنین برای حفاری‌های گردش معکوس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Dando Duke Cable Percussion Drilling Rig
این دستگاه در دو نسخه تریلر و پیاده سازی شده ارائه می‌شود و برای افزایش بهره وری و کارایی دارای تعدادی از ویژگی‌های نوآورانه است. لودر هیدرولیکی آن اجازه می‌دهد تا راه اندازی آن بسیار سریع و آسان باشد. همچنین اجازه می‌دهد که انواع مختلفی از ارتفاعات بتونی حفاری شود، در حالی که طرح ریزی و طراحی تریلر کوچک به این معنی است که میتوان آن را به راحتی پشت کامیون یا وانت معمولی بکار برد. سایر ویژگی‌ها شامل تثبیت کننده‌های هیدرولیکی، سیستم ترمز و سیستم کلاچ pneumatically و طراحی جدید ۲ سیلندر با سرعت چشمگیر و قدرت کشیدن است. هنگامی که با شرایط سخت و دشوار مواجه می‌شود، از طریق چهار جک تثبیت کننده هیدرولیکی سطح بندی آن آسان می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده مفید آن دستگاه برش کابل کشی، یک کمپرسور داخلی و قدرت هیدرولیک خارجی است که باعث می‌شود اتصال سریع انواع تجهیزات مختلف از جمله ابزار هوا، جاده برقی، چکش‌های هیدرولیک SPT و جک های محافظ را تسهیل کند.