آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
لوله بازکنی شرق تهران
لوله بازکنی شمال تهران
لوله بازکنی شمال تهران
جولای 29, 2017
لوله بازکنی جنوب تهران
لوله بازکنی جنوب تهران
جولای 30, 2017
لوله بازکنی شرق تهران

با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از شهر بزرگ تهران را ساختمان هایی با قدمت جند ۱۰ سال تشکیل می دهند و این بناها با توجه به ساختار قدیمی آنها عمدتا دارای سیستم تاسیساتی مناسبی نیستند ، باید برای بازسازی و ترمیم سیستم فاضلاب و جاه های داخل ساختمان اقدام نمود . زیرا یکی از عوامل خسارتبار که به کرات شاهد آن هستیم ریزش جاه و نشست ساختمان بر اثر نشتی اب از لوله های فرسوده ساختمان است.
خدمات فنی بهمن با بهره مندی از کادر مجرب و با استفاده از سالها تجربه می تواند از بوجود آمدن اینگونه آسیب ها که گاها منجر به خسارت جانی می شود جلوگیری نماید. با بررسی درب جاه و ترمیم ان در صورت ریزش و همچنین تشخیص ترکیدگی و نشتی در سیستم لوله کشی فاضلاب و برطرف کردن آن می توان با خاطری آسوده در ساختمان زندگی کرد.

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها با استفاده از ابزار مکانیزه و تعویض بخش های اسیب دیده لوله های فاضلاب بدون کمترین میزان تخریب و هزینه در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

ارائه خدمات ما برای تمام نقاط تهران تنها با یک تماس با نزدیکترین کارشناس به محل سکونت شما میسر خواهد بود.

تخلیه جاه و لوله بازکنی شرق تهران

شامل مناطق :

رسالت – لوله بازکنی در تهرانپارس – پیروزی – نارمک – مجیدیه – سوهانک – گلبرگ – استخر – هروی – ساقدوش – هنگام – حکیمیه – سراج – افسریه – مسعودیه – هفت حوض – هشمتیه – لویزان – خاک سفید – سرخه حصار – شمس آباد – قاسم آباد – نظام آباد – وحیدیه – اصفهانک – تهران نو – شهرک امید – کالاد – نیروی هوایی – حشمتیه – منصور آباد