آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
تخلیه چاه و لوله بازکنی کریم خان

تخلیه چاه و لوله بازکنی کریم خان

لوله بازکن الهیه
تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه
اکتبر 12, 2019
لوله بازکنی ونک
تخلیه چاه و لوله بازکنی ونک
اکتبر 12, 2019
لوله بازکنی کریم خان

نشت لوله‌های ساختمان بیش از آن که به کف و سقف ساختمان آسیب وارد کند، باعث می‌شود که مقدار زیادی آب هدر دهید و صورتحساب ماهیانه شما دو برابر شود. دانستن اینکه نشت از کجا و چگونه شروع می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر لازم است. در اینجا ۵ دلیل اصلی وجود نشتی در لوله‌های ساختمان آورده شده است.

۱- ترک خوردن و آسیب دیدن لوله‌های ساختمان
شما حتی نمی‌توانید یک شکاف کوچک در لوله را نادیده بگیرید. آب تحت فشار شدید از طریق لوله‌ها جریان می‌یابد و ممکن است باعث ترک خوردن لوله‌ها شود. نشتی لوله ممکن است در عرض یک ثانیه اتفاق بیفتد، اما در عرض چند دقیقه می‌تواند یک اتاق را پر از آب کند. لوله‌های خانه را به طور مرتب چک کنید تا قبل از وقوع این تصادف، از آن جلوگیری کنید.

۲- مسدود شدن چاه
شما تنها با لوله بازکن‌های شیمیایی نمی‌توانید تمام گرفتگی لوله‌ها را رفع کنید. هنگامی که فاضلاب و چاه‌ها مسدود می‌شوند، برای بررسی مشکل به لوله بازکن یا تخلیه چاه حرفه‌ای نیاز دارید. آنها ممکن است برای بررسی مشکل به یک دوربین مجهز باشند و محل دقیق را پیدا کنند. سپس از جت هیدرولیک برای رفع گرفتگی آن استفاده می‌کنند. لوله بازکن‌ها درباره انواع مختلف انسداد و موثرترین تکنیک‌های رفع آن اطلاع دارند و می‌توانند بهترین روش را پیشنهاد کنند.

۳- فرسودگی لوله‌‎ها
لوله‌های قدیمی دچار فرسایش و شکستگی می‌شوند و به مرور زمان نشتی ایجاد می‌کنند. لوله‌هایی که ۱۰ سال و یا بیشتر از ده سال از تاریخ نصب آنها می‌گذرد، نشانه‌هایی از سایش و پارگی دارند. وقتی لوله بازکن‌ها این مشکل را مشاهده می‌کنند، پیشنهاد می‌کنند تعمیرات یا تعویض لوله‌ها به طور کلی انجام شود. البته گزینه تعویض ممکن است گزینۀ بهتری باشد زیرا لوله‌های قدیمی از آهن ساخته شده‌اند که به راحتی زنگ می‌زنند. مس یکی از مواد انتخابی است که ضد زنگ‌ و سبک است و برای ماندگاری بیشتر طراحی شده است.

لوله بازکنی کریم خان

۴- حرکت‌های زیرزمینی
رشد ریشه‌های درخت یا زمین لرزه ممکن است در سیستم لوله‌های زیرزمینی اختلال ایجاد کند. با حرکت زمین‌، لوله‌ها در روند آن پیچ ​​و خم می‌خورند و گاهی دچار ترک خوردگی می‌شوند. مالکان خانه باید برای بازرسی و نگهداری از خطوط زیرزمینی، یک لوله بازکن حرفه‌ای استخدام کنند تا اقدامات اساسی را انجام دهد.

۵- آسیب دیدن مهر و موم‌ها
برخی وسایل مانند ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی‌ها جزئی از سیستم لوله کشی هستند و به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. گاهی ممکن است مهر و موم‌ها آسیب ببینند و کارایی لازم را نداشته باشند. برای جلوگیری از نشت بیشتر، مهر و موم‌ها را تعویض کنید.

۶- فشار آب کنترل نشده
اگر لوله کشی منزل به درستی انجام نشده باشد و فشار آب از طریق لوله‌های ساختمان تنظیم نشود، ممکن است دچار ترک یا نشتی شوند. برای جلوگیری از وقوع این کار باید یک تنظیم کننده فشار استخدام کنید.

۷- لوله بازکن غیر حرفه‌ای
این دلیل کمترین دلیل نشت آب در خانه‌هاست اما گاهی اتفاق می‌افتد. استخدام یک لوله‌کش غیرمجاز باعث نشت آب در لوله کشی ساختمان می‌شود. زیرا این فرد اطلاعات لازم را ندارد و نمی‌تواند کار را به درستی انجام دهد مثلا ممکن است اتصالات را به درستی نصب نکند یا به اندازه کافی محکم نکند، استفاده از مواد نامناسب یا بی‌کیفیت یکی دیگر از عواملی است که ممکن است باعث نشتی لوله‌ها شود.

نشت در هر خانه‌ای ظاهر می‌شود و باعث نم و رطوبت در کف یا سقف می‌شود. این اتفاق برای سلامتی اعضای خانه عوارض دارد، زیرا هوای خانه را ناسالم می‌کند. لوله بازکن‌ها افرادی هستند که می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی به آنها مراجعه کنید. شما مانند بیشتر افراد، فقط نشت آب را روی سطح مشاهده می‌کنید، اما برای یافتن دلایل اصلی نشت و انجام اقدامات صحیح، تنها کافی است به تخلیه چاه و لوله بازکنی کریم خان مراجعه کنید.