آموزش وردپرس قالب وردپرس قالب رايگان وردپرس درس وردپرس
تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه

تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی ولنجک
تخلیه چاه و لوله بازکنی ولنجک
اکتبر 12, 2019
لوله بازکنی کریم خان
تخلیه چاه و لوله بازکنی کریم خان
اکتبر 12, 2019
لوله بازکن الهیه

مسدون شدن توالت بسیار رایج است و ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید. برای جلوگیری از آن تنها کافی است علائم هشدار دهنده آن را نادیده نگیرید. اولین سرنخی که ممکن است نشانه‌ای از مسدود شدن باشد، غالباً صدای گرگرفتگی یا صدای زوزه در هنگام شستشوی توالت است. با مشاهده اولین مشکل با تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه تماس بگیرید، آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا از عوارض جانبی غیر بهداشتی جلوگیری کنید و به طور موثر دلیل اصلی مشکل را تشخیص دهید.

علل مشترک مسدود شدن توالت
گرفتگی توالت‌ها اتفاقی بسیار ناخوشاینداست، این اتفاق می‌تواند غیر بهداشتی و کثیف باشد و به تعمیرات پرهزینه منجر شود. اگر با توالت مسدود شده سر و کار دارید، باید این مشکل را به سرعت برطرف کنید. قبل از آن بهتر است دریابید که چرا توالت دچار گرفتگی شده و برای جلوگیری از آن در آینده چه اقداماتی باید انجام دهید. در اینجا برخی از شایع‌ترین علت‌های مسدود شدن توالت آورده شده است.

استفاده از دستمال توالت بیش از حد
یکی از دلایل شایع گرفتگی توالت، استفاده از دستمال کاغذی بیش از حد است. توالت‌ها به گونه‌ای ساخته نشده‌اند که بتوانند دستمال کاغذی را دفع کنند. در نتیجه دستمال کاغذی می‌تواند با سایر فاضلاب‌ها ترکیب شود و انسداد بزرگتری ایجاد کند. گاهی این گرفتگی آن قدر شدید است که برای رفع آن به تخلیه چاه و لوله بازکن نیاز دارید تا چاه را تخلیه کند. اما در موارد جزئی با برخی راهکارهای خانگی میتوانید مشکل را رفع کنید.

ریختن وسایل غیر قابل شستشو در توالت
گاهی بچه‌ها با اسباب بازی وارد دستشویی می‌شوند و اسباب بازی خود را داخل توالت می‌اندازند. اگر اسباب بازی بزرگ باشد میتوان آن را خارج کرد اما در غیر این صورت باعث مسدود شدن توالت می‌شود که برای تخلیه چاه باید با لوله بازکنی تماس بگیرید. اگرچه بزرگسالان هم می‌توانند باعث گرفتگی و انسداد توالت شوند. موارد زیر را نباید داخل توالت بریزید:
محصولات زنانه
مو
چربی
دستمال توالت
دستمال مرطوب
توپ پنبه

لوله بازکن الهیه

علاوه بر این، تمیز نگه داشتن ناحیه بالای مخزن می‌تواند به کاهش گرفتگی توالت کمک کند. سعی کنید در این مخزن یک محافظ قرار دهید تا در صورت نیاز از سقوط وسایل جلوگیری کند.

مشکلات آب سخت
برخی از شهرها از آب سخت استفاده می‌کنند. مشکل آب سخت این است که به دلیل تشکیل ماده معدنی جریان آب و زباله را از طریق سیستم لوله کشی محدود می‌کند. یک راه حل آسان و سریع برای لوله کشی استفاده از یک راه حل تخصصی برای بیرون راندن سیستم توالت است. برای برطرف شدن گرفتگی‌های دائمی، ممکن است بخواهید برای جلوگیری از آن یک نرم کننده آب در نظر بگیرید تا آب تصفیه شود.

مسدود شدن چاه تخلیه
انسداد در تخلیه اصلی خانه می‌تواند باعث گرفتگی توالت شود. لوله بازکن‌ الهیه می‌تواند لوله‌های تخلیه را با استفاده از برخی روش‌های پیشرفته بررسی کند و علت و مکان گرفتگی را تشخیص دهد. گرفتگی چاه اصلی لزوماً به علت استفاده نادرست از لوله‌ها نیست، بلکه گاهی لوله‌ها به واسطه جمع آوری برگ، سنگ، لجن و سایر عوامل دیگر مسدود می‌شوند.

چگونه یک توالت مسدود شده را تعمیر کنیم؟
دانستن دلایل شایع گرفتگی توالت و همچنین پیروی از بهترین روش‌های رفع آن، می‌تواند احتمال مواجهه با این مشکل کثیف و ناخوشایند را کاهش دهد. اگر توالت شما مسدود شده است، می‌توانید یک تلمبه را امتحان کنید و برای حل مسئله به تنهایی تلاش کنید. برای گرفتگی‌های جدی‌تر، چه ناشی از اشیاء خارجی یا طراحی طبیعی سیستم لوله کشی، به تخصص یک لوله بازکن حرفه‌ای نیاز دارید تا بتوانید گرفتگی را به بهترین شکل رفع کنید.